середа, 14 грудня 2022 р.
Фізична культура Тема: "Стрибки з обруча в обруч. Кидки м'яча об підлогу і ловіння його"
Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук; повторити кидки м'яча об підлогу і його ловлення; навчати стрибків з обруча в обруч; розвивати рівновагу, спритність, увагу, організованість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: 2 обручі, м'яч.
Розвиток мовлення. Тема: "В гостях у казки"
Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей переказувати вже знайомі казки за частинами, малюнками, визначати початок і кінець казки, головних героїв, інтонаційно передавати їх розмову; учити добирати до іменників прикметники та дієслова, що характеризують головного героя та його трудові дії; активізувати активний словник прислів'ями за темою; виробляти у дітей інтонаційну виразність мовлення (оклична, питальна), вправляти в умінні передавати за допомогою інтонації різний настрій героїв, їхній емоційний стан; вправляти в звуконаслідуванні головних герїв; розвивати діалогове мовлення; виховувати оцінювальних ставлення до героїв казки.
Структура заняття
1. Привітання
2. Дидактична вправа "Впізнай казкового героя"
3. Дидактична вправа "Склади речення"
4. Подорож казками
5. Фізкультхвилинка
6. Дидактична вправа "Казковий ланцюжок"
7. Дидактична гра "Я почну, а ти продовж"
8. Підсумок
вівторок, 13 грудня 2022 р.
Самостійна художня діяльність "Музичні барви зими"
Мета: викликати у дітей бажання передати красу зимових пейзажів, закріпити емоційні враження дітей від характерних ознак зими різними засобами музичної, літературної та зображувальної діяльності; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати естетичний смак.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між"
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".
3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"
4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)
5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.
6. Гра «Назви прикраси на ялинці».
7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).
8. Підсумок заняття.