Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".
3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"
4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)
5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.
6. Гра «Назви прикраси на ялинці».
7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар