вівторок, 13 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між"

Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".

3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"

4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)

5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.

6. Гра «Назви прикраси на ялинці». 

7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).

8. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар