вівторок, 31 січня 2023 р.

Мультфільм "Марійка та зоряна мишка"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=QEx_jgqHYp4

СХД Тема: "Планета Земля" (обривна аплікація)

Мета: розширювати уявлення дітей про планету Земля; продовжувати знайомити з технікою зображення - обривна аплікація. Вчити створювати зображення планети Земля за допомогою клаптиків кольорового паперу; привчати до акуратності у роботі з клеєм. Розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук. Виховувати почуття захоплення.

Комплекс ЗРВ (без предметів)

(31.01.2023 - 09.02.2023)

Мета: формувати потребу в особистому вдосконаленні; розвивати координацію рухів (рівновага), фізичні якості; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Величина предметів. Число і цифра 2»

Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри з певною кількістю предметів; продовжувати вправляти у кількісній лічбі; закріпити вміння порівнювати предмети за висотою, шириною, довжиною; спонукати до вживання слів: «довгий», «короткий», «однакові»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Лічба квітів на галявині.

2. Знайомство з цифрою 2.

3. На що схожа цифра 2?

4. Дидактична гра "Порахуй і поклади цифру".

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра "Порахуємо метелики".

7. Дидактична гра "Будь уважний".

8. Допоможемо лялькам пошити сукні (довгий, короткий) та стрічки (широкий, вузький).

9. Підсумок.

понеділок, 30 січня 2023 р.

Поради батькам на кожен день

 

Художньо–продуктивне образотворення(малювання) Тема: "Я не просто дитина — я маленька людина"

Програмовий зміст: формувати уявлення про мешканців планети Земля; вчити дітей передавати в малюнку образ дитини, маленької людини; вчити складати зображення з простих частин: кругла голова, конусоподібний тулуб, прямі руки, ноги; закріплювати вміння дотримувати пропорцій; підводити до оцінки готових робіт. Розвивати дрібну моторику рук; уяву, відчуття форми й кольору. Виховувати бажання малювати; прагнення домагатися гарного результату

Матеріал: аркуш паперу білого кольору, простий олівець, фарби, пензлик, стакан з водою або кольорові олівці.  

Піший перехід до зимових дерев

Мета: вчити розпізнавати взимку дерева за формою крони, кольором кори, розміщенням гілок та бруньок; розповісти, що рослинам добре, коли їх накрили снігом; стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні довкілля; поглибити знання дітей про годівнички, які розміщені на дереві для птахів; сприяти розвитку спостережливості, вихованню естетичних почуттів, любові до природи рідного краю.