Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри з певною кількістю предметів; продовжувати вправляти у кількісній лічбі; закріпити вміння порівнювати предмети за висотою, шириною, довжиною; спонукати до вживання слів: «довгий», «короткий», «однакові»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Лічба квітів на галявині.
2. Знайомство з цифрою 2.
3. На що схожа цифра 2?
4. Дидактична гра "Порахуй і поклади цифру".
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра "Порахуємо метелики".
7. Дидактична гра "Будь уважний".
8. Допоможемо лялькам пошити сукні (довгий, короткий) та стрічки (широкий, вузький).
9. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар