вівторок, 8 листопада 2022 р.

 Мультфільм "Одяг і погода"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8

 Дидактична гра "Що зайве? Геометричні фігури"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=9sJ7sfEgtpo

СХД

Тема: "Музичні барви"

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з музичними інструментами, формувати уміння правильно називати їх. Продовжувати уважно слухати музику, розуміти її характер. Запропонувати дітям намалювати, зробити аплікацію,  зліпити інструмент, який подобається. Розвивати творчі здібності, окомір, дрібну моторику, мислення;виховувати самостійність, працьовитість.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".

2. Зустріч з їжачком.

3. Гра «Частини доби».

4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".

5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).

6. Гра "Яка фігура зникла"

7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст" 

8. Вправа "Прогулянка з їжачком"

9. Підсумок заняття.

понеділок, 7 листопада 2022 р.

 Консультація для батьків "Як одягнути дитину восени?"

Конструювання 

Тема: "Одяг для ляльки" (підручний матеріал)

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із дизайнерськими ідеями створення  лялькового одягу;  удосконалювати вміння розмічати й вирізати з повітряних кульок,  дитячих шкарпеток,  тканини -  одяг, моделювати та конструювати за власними ідеями та оздоблювати його різними матеріалами; економно використовувати матеріал; розвивати конструкторські навички; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки.

Обладнання: кольорові клаптики тканини, повітряні кульки, дитячі шкарпетки, ножиці, клей,  матеріал для оздоблення.

Піший перехід до джерела

Мета: вчити дітей бачити красу природи та милуватися нею; збагачувати уявлення дітей про про джерела; формувати уявлення про користь води, яка тече з джерела; розвивати пізнавальний інтерес до природи, сприяти розвитку спостережливості та уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до джерела.