вівторок, 8 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".

2. Зустріч з їжачком.

3. Гра «Частини доби».

4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".

5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).

6. Гра "Яка фігура зникла"

7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст" 

8. Вправа "Прогулянка з їжачком"

9. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар