вівторок, 4 жовтня 2022 р.

СХД

Тема: "Веселі тваринки"(мишка з паперу) 

Мета: продовжувати вчити дітей вирізати смужку паперу складеного навпіл, правильно тримати ножиці і правильно діяти ними;закріпити прийоми акуратного користування папером, клеєм. Розвивати уяву, творчість. Виховувати самостійність і активність.

Обладнання: кольоровий папір,клей, ножиці, фломастер або олівець, невеликий шматочок нитки, намистинки за бажанням.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/i7b6nDavjIk

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "З шишками"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порів­ну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фі­гури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат).

Структура заняття

1. Психогімнастика. Привітання з сонечком

2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)

3. Гра «Равлики і листоки».

4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"

5.Гра «жабенята і латаття» геометричних фігур ( круг, трикутник, квадрат).

6. Підсумок заняття.

понеділок, 3 жовтня 2022 р.

Мультфільм "Фокс і Трот поспішають на допомогу" - Пожежа


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA

Конструювання з паперу 

Тема: "Веселі тваринки"                                         

Мета: вчити дітей створювати  тваринок за допомогою орігамі, складаючи з аркуша паперу квадратної  форми. Вправляти в умінні складати квадрат по діагоналі, утворені куточки згинати так, щоб утворились вушка тваринки (собачки, кішки). Домалювати необхідні деталі (очі, носик, вусики, за потреби приклеїти язичок). Розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення. Виховувати задоволення від власної творчості.    

Матеріал: аркуш паперу А4,  клей, ножиці, пензлик, серветки, клейонка, кольорові олівці.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/cWS7z-qFd-8

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Курчатко" (зім'ятим папером)

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей із нетрадиційною методикою малювання - зім'ятим папером і ватними паличками;формувати навички, вміння зображати пір'я курчат за допомогою зім'ятого паперу, а очі - ватною паличкою. Закріпити  знання про колір (жовтий). Викликати у дітей емоційний відгук, розвивати творчість, фантазію. Виховувати охайність у роботі.

Обладнання: аркуш паперу А4, ватні палички, серветки паперові, гуаш, пензлик, стаканчик з водою.

Дитина в соціумі

Тема: "Чому виникають пожежі?"

Програмовий зміст:  ознайомити дітей з вогнем і його властивостями; навчити  орієнтуватися в проблемних ситуаціях  ; розширювати словниковий запас дітей по темі пожежна безпека ; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації , причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі ; розвивати допитливість, пам’ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку, самостійність.

Структура заняття

1. Загадка про вогонь.

2. Як вогонь допомагає? Як шкодить людині?

3. Пожежна машина. 101.

4. Фізкультхвилинка.

5. Правила пожежної безпеки.

6. Підсумок.