Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат).
Структура заняття
1. Психогімнастика. Привітання з сонечком
2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)
3. Гра «Равлики і листоки».
4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"
5.Гра «жабенята і латаття» геометричних фігур ( круг, трикутник, квадрат).
6. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар