вівторок, 4 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порів­ну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фі­гури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат).

Структура заняття

1. Психогімнастика. Привітання з сонечком

2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)

3. Гра «Равлики і листоки».

4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"

5.Гра «жабенята і латаття» геометричних фігур ( круг, трикутник, квадрат).

6. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар