четвер, 5 травня 2022 р.

Дитина у світі природи

Тема: «Подорож до лісової галявини»

Мета: збагачувати словник дітей лексикою, що пов’язана з темою «Лісова галявина»; привчати дітей говорити спокійно, появляти стриманість, вислуховувати співрозмовника до кінця; розвивати мовне чуття; формувати безпечну поведінку дітей в природі (біля – озера, під час пожежі в лісі, трудової діяльності – прибирання сміття на галявині); виховувати прагнення робити добрі вчинки, бажання прийти на допомогу, бережливе ставлення до природи, допитливість, спостережливість.

Матеріал: макет озера, лісу, галявини; аптечка; мнемо таблиця «Птахи»; хмаринка; жабка; їжачок.

Структура заняття

1. Ігровий момент. Поява Їжачка з листом.

2. Подорож через Лісове озерце. Пригадування правил "Як потрібно вести себе біля водойми"

3. Розповідь Жабці про лелеку.

4. Фізкультхвилинка з Зайчиком.

5. Подорож через Чарівний ліс. Правила "Як себе поводити під час пожежі"

6. Зустріч на забрудненій Лісовій галявині з Їжаком. Допомога йому прибрати сміття.

7. Підсумок.

середа, 4 травня 2022 р.


Дидактична гра "Що потрібно для роботи Пожежнику?"
Інформація для батьків до Міжнародного дня пожежників (4 травня)

 Мультфільм "Котик та Півник"

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=H7yBXFcN6jA


 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Допоможемо Котику врятувати Півника»

Мета: Продовжувати формувати вміння порівнювати контрастні за кількістю множини предметів, використовуючи прийом прикладання елементів однієї множини до іншої. Закріпити знання основних кольорів. Вправляти у визначенні просторових відношень між предметами. Розвивати мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук. Виховувати допитливість, кмітливість, організованість.

Матеріал: іграшкові котик, котик, лисичка; декорації до казки; лисенята  (по 4 шт.), тістечка (по 4 шт.), картинки з півником.

Структура заняття

1. Ігровий момент. Поява котика.

2. Прохання котика допомогти роз'язати складні завдання від лисички.

3. Дидактична гра "Помири лисенят"

4. Фізкультхвилинка.

5. Дидактична гра "Де півник?"

6. Підсумок.

вівторок, 3 травня 2022 р.

Розвиток мовлення

Тема: «Про небезпечні речі потрібно знати малечі»

Мета: Учити дітей дотримуватися правил безпечного користування предметами, надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров'я та життя предмети (колючі, ріжучи, вогненебезпечні, травмонебезпечні та отруйні). Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Матеріал: Дидактичні картки, мультфільм.

Структура заняття

1. Організаційний момент.

2. Загадки про небезпечні предмети.

3. Бесіда "Чи можна гратися з небезпечними предметами?"

4. Дидактична гра "Безпечні - небезпечні"

5. Фізкультхвилинка.

6. Дидактична гра "Так - ні!"

7. Підсумок.

понеділок, 2 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «Веселка»

Програмовий зміст: учити дітей проводити пальчиком лінії за зразком; розвивати дрібну моторику рук; закріплювати назви кольорів; виховувати охайність, старанність.

Матеріал: Малюнок веселки, зразки заготовок веселки на кожну дитину, гуашеві фарби чотирьох кольорів (червоний, жовтий, зелений, синій), вода в стаканчиках, вологі серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Казка про дівчинку Оленку.

2. Бесіда про кольори веселки.

3. Пальчикова гімнастика "Пальчики"

4. Показ та пояснення прийомів роботи.

5. Самостійна робота дітей.

6. Підсумок.