Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=QEx_jgqHYp4
Мета: розширювати уявлення дітей про планету Земля; продовжувати знайомити з технікою зображення - обривна аплікація. Вчити створювати зображення планети Земля за допомогою клаптиків кольорового паперу; привчати до акуратності у роботі з клеєм. Розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук. Виховувати почуття захоплення.
(31.01.2023 - 09.02.2023)
Мета: формувати потребу в особистому вдосконаленні; розвивати координацію рухів (рівновага), фізичні якості; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.
Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри з певною кількістю предметів; продовжувати вправляти у кількісній лічбі; закріпити вміння порівнювати предмети за висотою, шириною, довжиною; спонукати до вживання слів: «довгий», «короткий», «однакові»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Лічба квітів на галявині.
2. Знайомство з цифрою 2.
3. На що схожа цифра 2?
4. Дидактична гра "Порахуй і поклади цифру".
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра "Порахуємо метелики".
7. Дидактична гра "Будь уважний".
8. Допоможемо лялькам пошити сукні (довгий, короткий) та стрічки (широкий, вузький).
9. Підсумок.
Програмовий зміст: формувати уявлення про мешканців планети Земля; вчити дітей передавати в малюнку образ дитини, маленької людини; вчити складати зображення з простих частин: кругла голова, конусоподібний тулуб, прямі руки, ноги; закріплювати вміння дотримувати пропорцій; підводити до оцінки готових робіт. Розвивати дрібну моторику рук; уяву, відчуття форми й кольору. Виховувати бажання малювати; прагнення домагатися гарного результату
Матеріал: аркуш паперу білого кольору, простий олівець, фарби, пензлик, стакан з водою або кольорові олівці.
Мета: вчити розпізнавати взимку дерева за формою крони, кольором кори, розміщенням гілок та бруньок; розповісти, що рослинам добре, коли їх накрили снігом; стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні довкілля; поглибити знання дітей про годівнички, які розміщені на дереві для птахів; сприяти розвитку спостережливості, вихованню естетичних почуттів, любові до природи рідного краю.