середа, 8 лютого 2023 р.

Розвиток мовлення. Тема: "Космічний простір"

Програмовий зміст: розвивати знання дітей про природу космосу; збагачувати словник назвами космічних тіл та об'єктів, що видніються на темному небосхилі; учити у розповідях передавати свої враження від споглядання Сонця, Місяця, зірок, планет; вправляти в утворенні зменшено-пестливих форм слова, у виділенні першого звука в слові, в добиранні слів за лексичною темою; розвивати  мислення,  увагу,  цікавість до занять; виховувати граматичну правильність мовлення. 

Структура заняття

1. Привітання. Загадка.

2. Бесіда за схемою Сонячної системи 

3. Дидактична гра "Планету впізнай, перший звук називай"

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична  гра  "Назви лагідно"

6. Дидактична гра "Назви космічне слово"

7. Підсумок.

вівторок, 7 лютого 2023 р.

Інформуємо, рекомендуємо, радимо "Психологи попереджають: наслідки від смартфонів в руках дітей набагато гірші, ніж ви думаєте"

 

Дидактична гра "Квітка здоров'я"

Мета: закріпити знання дітей про здоровий спосіб життя; формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм; розвивати увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати бажання бути здоровим та піклуватися про своє здоров’я.

СХД Тема: "Космос"

Програмовий зміст: засобами ПДД та  зображувальної діяльності розвивати креативність, творчі здібності вихованців; формувати пізнавальну активність, допитливість; виховувати естетичний смак, наполегливість, бажання пізнавати світ.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Число і цифра 2. Пара. Широкий, вузький"

Програмовий зміст: продовжувати знайомити з числом і цифрою 2;  ознайомлення з поняттям "пара"; вправляти порівнювати предмети  з певною кількістю, співвідносити цисло з цифрою1, 2; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності; вчити формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни "більше", "менше", "порівну". Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зорове та слухове сприймання. Виховувати інтерес до занять, працьовитість, самостійність.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Вітання.

2. Подорож з космонавтами Грішою та Мішою.

3. Гра "Дорога до космодрому"

4. Політ у космос. Зустріч з прибульцями.

5.  Гра "Фото від прибульців" ("більше", "менше", "порівну"). 

6. Фізкультхвилинка. 

7. Ознайомлення з поняттям "пара".

8. Дидактична гра "Знайди пару".

9. Гра "Допоможи прибульцям знайти свою доріжку" (широкий, вузький).

10. Підсумок.

понеділок, 6 лютого 2023 р.

Розвиваюче відео "Емоції та почуття"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=17rG9EHzcLI

Пам'ятка для батьків "П'ять кроків до турботи про психічне здоров'я дітей"

Світ кожної дитини є неповторним і особливим, і ми, дорослі, докладаємо всіх зусиль, аби вони мали благополучне життя. Ми вчимося вирішувати питання, пов’язані з фізичним здоров’ям: відрізняємо симптоми, моніторимо зміни, звертаємося по рекомендовану допомогу. Але чи готові ми, коли постають проблеми психічного здоров’я? Говорити про важливість психічного здоров’я вкрай необхідно: так само як ми дбаємо про наш фізичний стан, розвиваємо наш тілесний імунітет, нам важливо турбуватися і про психічне здоров’я, аби навчитись долати труднощі психологічного характеру, покращувати психологічне благополуччя наших рідних, а, особливо – дітей.

Усвідомити важливість та цінність психічного здоров’я, зрозуміти його спектральність, дізнатися, як саме діяти в різних ситуаціях – це кроки, які кожен з нас може робити вже зараз!