Програмовий зміст: засобами ПДД та зображувальної діяльності розвивати креативність, творчі здібності вихованців; формувати пізнавальну активність, допитливість; виховувати естетичний смак, наполегливість, бажання пізнавати світ.
вівторок, 7 лютого 2023 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Число і цифра 2. Пара. Широкий, вузький"
Програмовий зміст: продовжувати знайомити з числом і цифрою 2; ознайомлення з поняттям "пара"; вправляти порівнювати предмети з певною кількістю, співвідносити цисло з цифрою1, 2; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності; вчити формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни "більше", "менше", "порівну". Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зорове та слухове сприймання. Виховувати інтерес до занять, працьовитість, самостійність.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Вітання.
2. Подорож з космонавтами Грішою та Мішою.
3. Гра "Дорога до космодрому"
4. Політ у космос. Зустріч з прибульцями.
5. Гра "Фото від прибульців" ("більше", "менше", "порівну").
6. Фізкультхвилинка.
7. Ознайомлення з поняттям "пара".
8. Дидактична гра "Знайди пару".
9. Гра "Допоможи прибульцям знайти свою доріжку" (широкий, вузький).
10. Підсумок.
понеділок, 6 лютого 2023 р.
Пам'ятка для батьків "П'ять кроків до турботи про психічне здоров'я дітей"
Світ кожної дитини є неповторним і особливим, і ми, дорослі, докладаємо всіх зусиль, аби вони мали благополучне життя. Ми вчимося вирішувати питання, пов’язані з фізичним здоров’ям: відрізняємо симптоми, моніторимо зміни, звертаємося по рекомендовану допомогу. Але чи готові ми, коли постають проблеми психічного здоров’я? Говорити про важливість психічного здоров’я вкрай необхідно: так само як ми дбаємо про наш фізичний стан, розвиваємо наш тілесний імунітет, нам важливо турбуватися і про психічне здоров’я, аби навчитись долати труднощі психологічного характеру, покращувати психологічне благополуччя наших рідних, а, особливо – дітей.
Усвідомити важливість та цінність психічного здоров’я, зрозуміти його спектральність, дізнатися, як саме діяти в різних ситуаціях – це кроки, які кожен з нас може робити вже зараз!
Піший перехід до водойми
Мета: познайомити дітей із сезонними змінами в природі; довести до розуміння дітей те, що в разі зниження температури вода перетворюється на лід; показати дітям, що взимку річки, ставки вкриваються кригою, яка може бути різною товщиною; розглянути берег річки взимку. Розвивати інтерес до природніх явищ, уяву, пам’ять. Виховувати бережне ставлення до свого життя та здоров’я під час зимових прогулянок до водойми.
Конструктивно-будівельна діяльність Тема "Ракета" (з геометричних фігур)
Мета: розвивати навички конструювання ;познайомити дітей з історією ракетної техніки, складовими частинами ракети та їх назвами;вчити виготовляти ракету із геометричних фігур за прикладом. Виховувати естетичні почуття.
Обладнання: основа для ракети, геометричні фігури (прямокутник,круг, квадрат), ножиці, клей, пензлик для клею, серветки.
Художньо-продуктивне образотворення (малювання) Тема: "Наша планета" (сіллю)
Мета: познайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання сіллю і гуашшю; закріпити знання про планету Земля та уявлення про поняття "вода" і "суша"; ознайомити з макетом планети Земля - Глобусом; розвивати фантазію, дрібну моторику рук, бажання експериментувати у своїй роботі; виховувати акуратність та працьовитість.
Матеріал: шаблон блакитного кольору для планети, гуашеві фарби (синього, жовтого, жовтогарячого, зеленого і коричневого кольорів), стакан для води, пензлик, клей, сіль.