середа, 1 лютого 2023 р.

Інтерактивна вправа "Від чого планета радіє, а від чого сумує?"

 

Фізична культура Тема: "Навчати переходити з одного прольоту гімнастичної стінки на інший. Закріпити кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення"

Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, малим і широким кроком;навчати переходити з одного прольоту гімнастичної стінки на інший. Закріпити кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення. Розвивати уважність, окомір, координацію рухів. Виховувати позитивні емоції від заняття, дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Інвентар: м'яч, гімнастична стінка.

Розвиток мовлення Тема: "Космічний політ"

Програмовий зміст: продовжити розвивати в дітей логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння відповідати на запитання вихователя, висловлюючи власну думку; удосконалювати вміння складати розповідь за картинкою; навички вести діалог. Розвивати мовленнєве дихання,  поповнювати словниковий запас складних слів. Виховувати інтерес до природи космосу.

Матеріал: ілюстрація «Космос».

Структура заняття

1. Ігрова ситуація. Вірш.

2 Бесіда "Що таке космос?"

3. Словесна гра «Слово вимовляй, у ракету сідай».

4. Артикуляційна гімнастика «Ракета».

5. Розповіді «У космосі».

6. Фізкультхвилинка.

7. Дидактична гра «Розкажи про свою планету» ("Яка планета?")

8. Ігрова вправа "Наша планета домівка для ...."

9. Підсумок.

вівторок, 31 січня 2023 р.

Мультфільм "Марійка та зоряна мишка"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=QEx_jgqHYp4

СХД Тема: "Планета Земля" (обривна аплікація)

Мета: розширювати уявлення дітей про планету Земля; продовжувати знайомити з технікою зображення - обривна аплікація. Вчити створювати зображення планети Земля за допомогою клаптиків кольорового паперу; привчати до акуратності у роботі з клеєм. Розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук. Виховувати почуття захоплення.

Комплекс ЗРВ (без предметів)

(31.01.2023 - 09.02.2023)

Мета: формувати потребу в особистому вдосконаленні; розвивати координацію рухів (рівновага), фізичні якості; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Величина предметів. Число і цифра 2»

Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри з певною кількістю предметів; продовжувати вправляти у кількісній лічбі; закріпити вміння порівнювати предмети за висотою, шириною, довжиною; спонукати до вживання слів: «довгий», «короткий», «однакові»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Лічба квітів на галявині.

2. Знайомство з цифрою 2.

3. На що схожа цифра 2?

4. Дидактична гра "Порахуй і поклади цифру".

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра "Порахуємо метелики".

7. Дидактична гра "Будь уважний".

8. Допоможемо лялькам пошити сукні (довгий, короткий) та стрічки (широкий, вузький).

9. Підсумок.