пʼятниця, 20 січня 2023 р.

Літературне + Театральне образотворення Тема: «Слухання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь»

Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша, використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; спонукати до висловлювання свого ставлення до прослуханих творів, до вчинків героїв; збагачувати образний словник словами; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Завітав Мийдодір у гості.

2. Відгадування загадок про його помічників.

3. Фізкультхвилинка.

4. Слухання вірша "Здоровим будь".

5. Бесіда за змістом твору.

6. Пригадування правил, що робити, щоб бути здоровим.

7. Підсумок.

четвер, 19 січня 2023 р.

Гурток «Мовленнєві витинанки» Тема: «Стало біло навкруги, я розпізнаю сліди»

Мета: уточнити та закріпити знання дітей про особливості природи взимку, зокрема про властивості снігу; продовжувати вчити дітей чітко відповідати на питання; збагачувати словник дошкільнят прикметниками; удосконалювати зорову увагу та спостережливість; вправляти дітей у вмінні порівнювати; розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення; виховувати зацікавлення до навколишнього середовища та його змін.

Дитина у світі природи Тема: «Як природу збережемо, так здоров'я враз знайдемо»

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що людина - частинка природи. Вчити дітей дотримуватись законів природи, тому що це необхідно як для здоров'я людини, так і для здоров'я природи. Закріпити та поглибити знання дітей про повітря та воду, їхні властивості, про значення  води , повітря , сонця, для всього живого. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості. Розвивати позитивне емоційно – ціннісне ставлення до природного довкілля. Виховувати бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє середовище шкідливими звичками .

Cтруктура  заняття

1. Організаційний момент. Вітання з малятами.

2. Читання вірша «Що таке природа?»

3. Загадка про сонце (бесіда про сонце)

4. Вправа «Кому потрібне сонечко».

5. Рухлива гра «Сонечко і дощик»

6. Загадка про повітря (бесіда про повітря)

7. Вправа «Кому потрібне повітря»

8. Бесіда про воду

9. Міркування  «Що може забруднити природу»

10. Вправа  «Розсортуй сміття»

11. Підсумок заняття.

середа, 18 січня 2023 р.

Мультфільм "Мишеня Мишко і брудні лапки"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Xh2jkJhg5xE

Поради батькам "Особиста гігієна дошкільника"

 

Фізична культура Тема: "Човниковий біг. Пролізання в обруч"

Мета: повторити техніку виконання човникового бігу, навчати правильному вибіганню зі старту та розвороту; ознайомити із технікою пролізання в обруч; розвивати і вдосконалювати рухові навички лазіння  та бігу, координацію рухів; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.

Розвиток мовлення Тема : "Щоб зростав ти силачем"

Програмовий зміст: закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини- здоров'я. Формувати потребу дбати про здоров'я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати. Вчити, що джерелом зміцнення здоров'я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя та зміцнення здоров'я. Стимулювати давати відповіді повними реченнями, продовжувати розвивати фонематичний слух, уміння добиратися слова із заданим звуком. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про своє здоров'я. Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

Матеріал: презентація

Структура заняття

1. Привітання

2. Бесіда про здоров'я

3. Розповідання вірша Т. Лисенко "Хитра киця"

4. "Як ти піклуєшся про своє здоров'я" (розповіді дітей)

5. Дидактична гра "Кенгуру"

6. Дидактична гра "Будь уважним"

7. Дидактична гра "Назви спортсменів"

8. Підсумок