середа, 18 січня 2023 р.

Розвиток мовлення Тема : "Щоб зростав ти силачем"

Програмовий зміст: закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини- здоров'я. Формувати потребу дбати про здоров'я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати. Вчити, що джерелом зміцнення здоров'я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя та зміцнення здоров'я. Стимулювати давати відповіді повними реченнями, продовжувати розвивати фонематичний слух, уміння добиратися слова із заданим звуком. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про своє здоров'я. Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

Матеріал: презентація

Структура заняття

1. Привітання

2. Бесіда про здоров'я

3. Розповідання вірша Т. Лисенко "Хитра киця"

4. "Як ти піклуєшся про своє здоров'я" (розповіді дітей)

5. Дидактична гра "Кенгуру"

6. Дидактична гра "Будь уважним"

7. Дидактична гра "Назви спортсменів"

8. Підсумок

Немає коментарів:

Дописати коментар