середа, 21 грудня 2022 р.

Фізична культура Тема: "Утримування рівноваги на одній нозі. Кидки м'яча двома руками"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з високим підніманням колін; навчати утримувати рівновагу на одній нозі; вивчити кидки м'яча обома руками знизу; розвивати увагу, спритність, рівновагу, окомір; виховувати бажання виконувати фізичні вправи і берегти своє здоров'я.

Інвентар: м'яч.

Розвиток мовлення. Тема: "Зимові витинанки"

Програмовий зміст: уточнювати знання дітей про зимові явища природи; збагачувати активний словник епітетами, порівняннями, образними висловами; навчати висловлювати свої враження, правильно формулюючи вислів; розвивати граматичну правильність мовлення, удосконалювати звуковимову, активізувати та розширювати словник дітей за лексичною темою; розвивати увагу, мислення, пам'ять.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Вірш А. Камінчука "Усі дерева в інії"

3. Бесіда

4. Вірш О. Шнуренко "Візерунки зими". Бесіда за змістом вірша.

5. Фізкультхвилинка "Зима в гостях"

6. Чистомовка (са-ас)

7. Дидактична гра "Добери слова" 

8. Мовленнєва вправа "Яка? Який? Яке?"

9. Інтерактивна гра " Домалюй картини"

10. Підсумок

вівторок, 20 грудня 2022 р.

Папка-пересувка "Безпека взимку"

 

Казка "Снігуронька"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=KC13qMqeaU4

СХД Тема: "Ялинка"

Мета: заохочувати дітей до творчості, прояву самостійності у виборі засобів зображувальної дяльності; передавати образ прикрашеної новорічної ялинки, оздоблювати  її обираючи різні матеріали; розвивати естетичне почуття; виховувати в дітей творчість,  самостійність; викликати радісні почуття від святкового настрою.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі"

Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини  за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити понят­тя «ліворуч», «праворуч», використовуючи  прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: презентація.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Привітання з малятами.

2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.

3. Ігрова вправа «Порахуй полиці та іграшки на них».

4. Фізкультхвилинка.

5. Ігрова вправа «Знайди відміності».

6. Ігрова вправа «Хто, де знаходиться».

7. Підсумок заняття.

понеділок, 19 грудня 2022 р.

Конструювання "Різдвяна свічка" (папір)

Програмовий зміст: вчити самостійно виконувати готову роботу за зразком, вправляти дітей в умінні прямокутники складати у гормошку, а потім гармошку навпіл, удосконалити вміння вирізати фетіль (полум'я) приклеювати до гармошки, з'єднувати в центрі, утворюючи різдвяну свічку. Розвивати уяву, дрібну моторику рук, творчі здібності, акуратність в роботі. виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: аркуш кольорового картону формату А4, кольоровій папір або фоамінар, клей, ножиці, простий олівець, маркер.