вівторок, 20 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі"

Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини  за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити понят­тя «ліворуч», «праворуч», використовуючи  прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: презентація.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Привітання з малятами.

2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.

3. Ігрова вправа «Порахуй полиці та іграшки на них».

4. Фізкультхвилинка.

5. Ігрова вправа «Знайди відміності».

6. Ігрова вправа «Хто, де знаходиться».

7. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар