Мета: заохочувати дітей до творчості, прояву самостійності у виборі засобів зображувальної дяльності; передавати образ прикрашеної новорічної ялинки, оздоблювати її обираючи різні матеріали; розвивати естетичне почуття; виховувати в дітей творчість, самостійність; викликати радісні почуття від святкового настрою.
вівторок, 20 грудня 2022 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі"
Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити поняття «ліворуч», «праворуч», використовуючи прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.
3. Ігрова вправа «Порахуй полиці та іграшки на них».
4. Фізкультхвилинка.
5. Ігрова вправа «Знайди відміності».
6. Ігрова вправа «Хто, де знаходиться».
7. Підсумок заняття.
понеділок, 19 грудня 2022 р.
Конструювання "Різдвяна свічка" (папір)
Програмовий зміст: вчити самостійно виконувати готову роботу за зразком, вправляти дітей в умінні прямокутники складати у гормошку, а потім гармошку навпіл, удосконалити вміння вирізати фетіль (полум'я) приклеювати до гармошки, з'єднувати в центрі, утворюючи різдвяну свічку. Розвивати уяву, дрібну моторику рук, творчі здібності, акуратність в роботі. виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.
Матеріал: аркуш кольорового картону формату А4, кольоровій папір або фоамінар, клей, ножиці, простий олівець, маркер.
Піший перехід до сосни
Мета: Закріпити і поглибити знання дітей про сосну, як представника хвойних дерев. Збагачувати знання дітей про зимову пору року, про особливості існування та поведінку зимуючих тварин і птахів. Сприяти розвитку пізнавального інтересу до навколишнього світу; удосконалювати навички спостережливості, уваги, мислення. Виховувати бережливе та чуйне ставлення до живої природи, зокрема дерев, учити дітей бачити їх красу.
Художньо-продуктивне образотворення (малювання) Тема: "Новорічна листівка"
Програмовий зміст: ознайомити вихованців із нетрадиційними техніками малювання, зокрема - мавання зубною щіткою ( Для малювання зубною щіткою потрібна густа, напівсуха гуашева фарба. Зубну щітку потрібно вмочити у фарбу. Доторкатися до аркуша паперу потрібно усім ворсом, щоб від кожної ворсинки залишався слід); учити малювати передаючи правильне розміщення, форми, коліру і пропорції малюнка; виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати інтерес до творчої діяльності.
Ознайомлення із соціумом. Тема: "Вчимося дружити"
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про дружбу; розвивати здатність співпереживання, бажання прийти на допомогу; навчати домовлятися, просити та пропонувати допомогу; виховувати вміння по - справжньому дружити, уважно ставитися одне до одного.
Структура заняття
1. Привітання
2. Презентація "Казковий дитячий садок"
3. Обмін інформацією
4. Фізкультхвилинка
5. Виведення правил дружби
6. Правила примирення
7. Прислів'я про дружбу
8. Підсумок