четвер, 15 грудня 2022 р.
Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Казку малятам читаємо завзято"
Дитина у світі природи Тема: «Казка казкою, а в ній наука»
Програмовий зміст: розширити та систематизувати знання дітей про природу, розширити та систематизувати знання дітей про природу; формувати елементарні знання, вміння і навички поведінки в різних ситуаціях, дати дітям знання про небезпечні предмети та явища довкілля, особливості стосунків між людьми; вчити неухильно дотримуватись правил безпечної поведінки в природі, вдома, на вулиці, з іншими людьми; розвивати обачність, обережність; виховувати скромність, дисциплінованість, уважність, слухняність, почуття відповідальності за свої дії.
Матеріал: картинки з казок, метелики з лісової галявини.
Структура заняття
1. Організаційний момент "Жили-були" - подорож по казках.
2. Мандрівка з різнокольоровими метеликами з лісової галявини.
3. Зупинка 1 Казка "Кицин дім".
4. Зупинка 2 Казка "Вовк і семеро козенят".
5. Зупинка 3 Казка "Півник та двоє мишенят".
6. Фізкультхвилинка.
7. Зупинка 4 Казка "Вінні-Пух".
8. Зупинка 5 Казка "Колобок".
9. Підсумок.
середа, 14 грудня 2022 р.
Фізична культура Тема: "Стрибки з обруча в обруч. Кидки м'яча об підлогу і ловіння його"
Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук; повторити кидки м'яча об підлогу і його ловлення; навчати стрибків з обруча в обруч; розвивати рівновагу, спритність, увагу, організованість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: 2 обручі, м'яч.
Розвиток мовлення. Тема: "В гостях у казки"
Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей переказувати вже знайомі казки за частинами, малюнками, визначати початок і кінець казки, головних героїв, інтонаційно передавати їх розмову; учити добирати до іменників прикметники та дієслова, що характеризують головного героя та його трудові дії; активізувати активний словник прислів'ями за темою; виробляти у дітей інтонаційну виразність мовлення (оклична, питальна), вправляти в умінні передавати за допомогою інтонації різний настрій героїв, їхній емоційний стан; вправляти в звуконаслідуванні головних герїв; розвивати діалогове мовлення; виховувати оцінювальних ставлення до героїв казки.
Структура заняття
1. Привітання
2. Дидактична вправа "Впізнай казкового героя"
3. Дидактична вправа "Склади речення"
4. Подорож казками
5. Фізкультхвилинка
6. Дидактична вправа "Казковий ланцюжок"
7. Дидактична гра "Я почну, а ти продовж"
8. Підсумок