Мета: викликати у дітей бажання передати красу зимових пейзажів, закріпити емоційні враження дітей від характерних ознак зими різними засобами музичної, літературної та зображувальної діяльності; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати естетичний смак.
вівторок, 13 грудня 2022 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема: "Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між"
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".
3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"
4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)
5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.
6. Гра «Назви прикраси на ялинці».
7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).
8. Підсумок заняття.
понеділок, 12 грудня 2022 р.
Конструювання "Сніжинки" (папір)
Програмовий зміст: вчити самостійно виконувати об'ємну сніжинку зі смужок паперу за зразком, з двох кольорів (білого та блакитного), оздоблювати блискітками; удосконалити вміння складати зображення із окремих частин в ціле на площині; вправляти в умінні акуратно працювати з клеєм. Розвивати почуття кольору, форми; дрібну моторику рук, уяву. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.
Матеріал: на одну сніжинку: 5 смужок - 30 см., 10 смужок -25см., 10 смужок -20см. (довжину смужок можна коректувати- зміниться величина сніжинки), клей, пензлик для клею, серветка, блискітки для прикраси.
Піший перехід до пташиної їдальні
Мета: навчати дітей любити та берегти природу рідного краю. Розвивати у малят пізнавальний інтерес до природи. Уточнювати знання малят про зимуючих птахів; викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам.