вівторок, 6 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Порівняння груп предметів. Орієнтування в часі.

Програмовий зміст:   формувати вміння орієнтуватися в просторі, розрізняти й правильно називати чотири пори року, закріпити поняття просторових уявлень, використовуючи слова над, під, між; продовжувати вчити розуміти й правильно використовувати слова та вирази порівну, більше на один, менше на один; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; вміння порівнювати множини предметів. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура  заняття

1. Сюрпризний момент. Прилетіла сніжинка.

2. Гра «Пори року» (орієнтування в часі). 

3. На гастини до Саші і Маші 

4.Гра "Погодуємо пташечок"(рахунок, просторові уявлення)

5. Фізкультхвилинка.

6.Гра «Порахуй сніговиків» (стільки ж, порівну, більше на один, менше на один).

7. Підсумок заняття.

понеділок, 5 грудня 2022 р.

Конструювання Тема: «Зайчик» (паперові стаканчики)

Програмовий зміст: вчити виготовляти вироби з одноразових стаканчиків — красивих зайчиків. Фломастером на стаканчику намалювати очі і рот тварини і приклеїти до нього додаткові елементи (вушка, лапки, хвостик). Формувати у дітей стійкі знання, вміння, навички в роботі з  одноразових стаканчиків і схожими матеріалами, дати поштовх дитячої фантазії. Розвивати дрібну моторику, конструктивне мислення, фантазію стимулювати бажання дитини займатися конструюванням;  організованість і акуратність. Виховувати в дітей терпіння, посидючість, прагнення досягати поставленої мети. 

Матеріал: пластиковий стаканчик – 1 шт.; олівець; білий і рожевий папір; ножиці; чорний і червоний фломастер; шматочок вати або білі вовняні нитки.

Казка "Морозко"

 


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=WfDAFoX2Gfg

Бесіда Тема: "Кругообіг добра в природі"

Бесіда

Тема: "Кругообіг добра в природі"

Мета: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки. Викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним, знімати нервову напругу.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання) Тема: «Сніговичок» (свічкою)

Програмовий зміст: вчити дітей малювати свічкою, передаючи фактуру і властивості предметів, удосконалювати вміння спостерігати, досліджувати. Розвивати творчі здібності, формувати естетичне сприйняття, художній смак. Виховувати інтерес до малювання різними техніками.

Матеріал: аркуш білого паперу, парафінова свічка, гуашеві фарби, стаканчик з водою, пензлик, серветка.

Піший перехід до річки

Піший перехід до річки

Програмовий зміст: удосконалювати знання дітей про властивості води; пояснити дітям, як живуть мешканці водойми взимку; узагальнити знання про рослини біля річки; закріпити правила поведінки на воді; розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, зв'язне мовлення, мислення, увагу; виховувати вміння бачити красу природи, любити та цінувати її.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Як Сергійко навчився жаліти"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, зокрема на морально - етичну тематику В. Сухомлинського "Як Сергійко навчився жаліти", вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку; вчити дітей бути відповідальними за свої вчинки, вміти керувати своїми емоціями; підвести до розуміння, що поруч з ними мають право бути і особливі діти, які не схожі на них... Важливо вчити дітей спокійно реагувати на дітей з особливими потребами та виявляти своє співчуття і турботу; виховувати толерантність, емпатію, увагу.

Структура заняття

1. Привітання

2. Презентація

3. Читання художнього твору. 

4. Бесіда за змістом прочитаного твору.

5. Психогімнастика

6. Дидактична вправа "Я бачу, я чую"

7. Підсумок