вівторок, 15 листопада 2022 р.

 Будівельно-конструкційна гра "Пожежна частина"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Zjy5AMoPbcs

 Гра "Орієнтування у просторі"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=8fbwjItu0RQ

СХД

Тема: "Грибочки" (природ. матеріал)

Мета: продовжувати вчити дітей ділити пластилін на дві частини, скачувати його прямими і круговими рухами, сплющувати між долонями, щільно з'єднуючи його. Розвивати відчуття форми і розміру, інтерес до ліплення. Виховувати акуратність під час виконання роботи.

Обладнання: картон, білий пластилін,стека, дощечка, каштани, клей, пензлик, ножиці, листочки з дерев.

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "Без предметів" 

(15.11-24.11)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: учити кількісної лічби в межах 3; закріпити поняття «вищий», «нижчий»; вміння порівнювати предмети за висотою, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геомет­ричних фігур.  Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Збери небезпечні предмети».

3. Гра «На яку фігуру схоже» (геомет­ричні фігури).

4.   Гра «Склади малюнок».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Песики на прогулянці» (порівняння  за висотою).

7. Гра "Знайди песикам будинки"

 8. Підсумок заняття.