Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Величина предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: учити кількісної лічби в межах 3; закріпити поняття «вищий», «нижчий»; вміння порівнювати предмети за висотою, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геометричних фігур. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять із математики.
Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Гра «Збери небезпечні предмети».
3. Гра «На яку фігуру схоже» (геометричні фігури).
4. Гра «Склади малюнок».
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра «Песики на прогулянці» (порівняння за висотою).
7. Гра "Знайди песикам будинки"
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар