Фізична культура на повітрі
Комплекс ЗРВ "Без предметів"
(15.11-24.11)
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Величина предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: учити кількісної лічби в межах 3; закріпити поняття «вищий», «нижчий»; вміння порівнювати предмети за висотою, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геометричних фігур. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять із математики.
Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Гра «Збери небезпечні предмети».
3. Гра «На яку фігуру схоже» (геометричні фігури).
4. Гра «Склади малюнок».
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра «Песики на прогулянці» (порівняння за висотою).
7. Гра "Знайди песикам будинки"
8. Підсумок заняття.
Мультфільм "Як тварини готуються до зими. Тварини у лісі"
Конструювання
Тема: «Осінній ліс» (папір)
Мета: вчити самостійно виконувати роботу за зразком, вправляти дітей робити нескладні композиції з картону складеного гармошкою; удосконалити вміння вирізати крону дерева овальної форми за шаблоном та склеювати з стовбуром, об'єднуючи в одну композицію "ліс". Удосконалити вміння дотримуватись техніки безпеки у роботі з ножицями. Розвивати моторику рук, пальців; розвивати уяву, творчі здібності, акуратність в роботі. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання: кольоровий картон та папір, клей, ножиці, шаблони (овал), серветка.
Піший перехід до перехрестя
Мета: закріплювати правила дорожнього руху, спонукати застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності.Виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації. Виховувати відповідальність, здоров'язбережувальну поведінку - повсякчас дотримуватися правил дорожнього руху