середа, 9 листопада 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Ходьба приставним кроком з рухами рук"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках і на п'ятах; навчити ходьби приставним кроком з рухами рук (оплеск над головою, оплеск перед собою, оплеск за спиною); розвивати уважність та рівновагу; виховувати любов до фізичної культури і бажання турбуватися про своє здоров'я.

Розвиток мовлення

Тема: "Загадки про одяг"

Програмовий зміст: розширити та активізувати словниковий запас дітей; уточнити назв і призначення предметів одягу, взуття; формувати вміння узгоджувати іменники в зменшувально-пестливій формі; спонукати до відповідей повними реченнями;  розвивати логічне мислення, увагу і пам'ять; виховувати  охайность, дбайливе ставлення до предметів одягу;  розширювати світогляд вихованців.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Міні-роздум "Для чого людині одяг"

3. Розгляд ілюстрацій "Одяг"

4. Професія швачка

5. Пальчикова гімнастика

6. Загадки про одяг

7. Дидактична гра "Що зайве?"

8. Підсумок.

вівторок, 8 листопада 2022 р.

 Мультфільм "Одяг і погода"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8

 Дидактична гра "Що зайве? Геометричні фігури"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=9sJ7sfEgtpo

СХД

Тема: "Музичні барви"

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з музичними інструментами, формувати уміння правильно називати їх. Продовжувати уважно слухати музику, розуміти її характер. Запропонувати дітям намалювати, зробити аплікацію,  зліпити інструмент, який подобається. Розвивати творчі здібності, окомір, дрібну моторику, мислення;виховувати самостійність, працьовитість.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".

2. Зустріч з їжачком.

3. Гра «Частини доби».

4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".

5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).

6. Гра "Яка фігура зникла"

7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст" 

8. Вправа "Прогулянка з їжачком"

9. Підсумок заняття.