Мультфільм "Одяг і погода"
вівторок, 8 листопада 2022 р.
Дидактична гра "Що зайве? Геометричні фігури"
СХД
Тема: "Музичні барви"
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з музичними інструментами, формувати уміння правильно називати їх. Продовжувати уважно слухати музику, розуміти її характер. Запропонувати дітям намалювати, зробити аплікацію, зліпити інструмент, який подобається. Розвивати творчі здібності, окомір, дрібну моторику, мислення;виховувати самостійність, працьовитість.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"
Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".
2. Зустріч з їжачком.
3. Гра «Частини доби».
4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".
5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).
6. Гра "Яка фігура зникла"
7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст"
8. Вправа "Прогулянка з їжачком"
9. Підсумок заняття.
понеділок, 7 листопада 2022 р.
Конструювання
Тема: "Одяг для ляльки" (підручний матеріал)
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із дизайнерськими ідеями створення лялькового одягу; удосконалювати вміння розмічати й вирізати з повітряних кульок, дитячих шкарпеток, тканини - одяг, моделювати та конструювати за власними ідеями та оздоблювати його різними матеріалами; економно використовувати матеріал; розвивати конструкторські навички; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки.
Обладнання: кольорові клаптики тканини, повітряні кульки, дитячі шкарпетки, ножиці, клей, матеріал для оздоблення.
Піший перехід до джерела
Мета: вчити дітей бачити красу природи та милуватися нею; збагачувати уявлення дітей про про джерела; формувати уявлення про користь води, яка тече з джерела; розвивати пізнавальний інтерес до природи, сприяти розвитку спостережливості та уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до джерела.