вівторок, 8 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".

2. Зустріч з їжачком.

3. Гра «Частини доби».

4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".

5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).

6. Гра "Яка фігура зникла"

7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст" 

8. Вправа "Прогулянка з їжачком"

9. Підсумок заняття.

понеділок, 7 листопада 2022 р.

 Консультація для батьків "Як одягнути дитину восени?"

Конструювання 

Тема: "Одяг для ляльки" (підручний матеріал)

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із дизайнерськими ідеями створення  лялькового одягу;  удосконалювати вміння розмічати й вирізати з повітряних кульок,  дитячих шкарпеток,  тканини -  одяг, моделювати та конструювати за власними ідеями та оздоблювати його різними матеріалами; економно використовувати матеріал; розвивати конструкторські навички; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки.

Обладнання: кольорові клаптики тканини, повітряні кульки, дитячі шкарпетки, ножиці, клей,  матеріал для оздоблення.

Піший перехід до джерела

Мета: вчити дітей бачити красу природи та милуватися нею; збагачувати уявлення дітей про про джерела; формувати уявлення про користь води, яка тече з джерела; розвивати пізнавальний інтерес до природи, сприяти розвитку спостережливості та уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до джерела.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Прикрашаємо сукню для ляльки"

Програмовий зміст: викликати у дітей цікавість до малювання, розвивати емоційну та здорову чутливість, прагнення створювати квіти на готовому силуеті. Вправляти у навичках малювання крапок та мазків притисканням, заповнюючи усю площину. Виховувати самостійність, охайність, наполегливість.

Обладнання: силует плаття, фарба, пензлик, серветки, стаканчик з водичкою.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Одяг"

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про одяг та взуття; розширити уявлення дітей про назви предметів одягу та взуття; вчити порівнювати, групувати, класифікувати; закріпити сезонні поняття: зимовий, весняний, літній, осінній одяг; чоловічий, жіночий, дитячий одяг та взуття; розвивати зв'язне мовлення, зорове сприйняття, увагу, мислення; виховувати дбайливе ставлення до одягу та взуття.

Структура заняття

1. Привітання. Вірш "Придумала мати дочкам імена..."

2. Бесіда про сезонний одяг та взуття. 

3. Вправа "Сезонний одяг"

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична вправа "Що одягнути?"

6. Дидактична гра "Що зайве?"

7. Підсумок.