Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі"
Програмовий зміст: закріпити знання про частини доби; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури, визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики, уміння слухати відповіді товаришів.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з сонечком".
2. Зустріч з їжачком.
3. Гра «Частини доби».
4. Фізкультхвилинка. Гра "День і ніч".
5. Гра «На що схоже» (геометричні фігури).
6. Гра "Яка фігура зникла"
7. Вправа "Допоможи Їжачку побудувати міст"
8. Вправа "Прогулянка з їжачком"
9. Підсумок заняття.