середа, 2 листопада 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Ходьба з різними положеннями рук. Стрибки на місці на одній нозі"

Завдання: навчати ходьби з різними положеннями рук; повторити стрибки на місці на одній нозі; розвивати рівновагу, уважність та м'яке приземлення під час стрибків; виховувати бажання займатися фізкультурою і берегти своє здоров'я.

Розвиток мовлення

Тема: "Моє рідне місто"

Програмовий зміст: формувати знання дітей про рідне місто, закладати основи соціальної компетентності; розвивати комунікативні здібності, будувати мовленнєві висловлювання, складати розповіді за допомогою вихователя; учити граматичної правильності мовлення; розвивати увагу, мислення, мовлення; виховувати любов до малої Батьківщини.

Структура заняття

1. Організаційний момент."Україна - рідний край..."

2. Бесіда ( столиця, прапор, герб)

3. Дидактична вправа "Адреса"

4. Мовленнєва вправа "Екскурсоводи"

5. Фізкультхвилинка

6. Дидактична гра "Професії нашого міста"

7. Підсумок

вівторок, 1 листопада 2022 р.

 Поради батькам "Як правильно читати казку"

 Дидактична гра "Де чий будиночок?"


Інтренет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=hVKgphsyduo

СХД

Тема: "Будиночок з паперу"

Мета: продовжувати вчити дітей складати аркуш паперу, з'єднуючи його сторони й кути;чітко згладжувати згини. Розвивати творчі здібності, окомір, уяву, мілку моторику пальців рук. Виховувати самостійність і активність, терпіння.

Обладнання: кольоровий папір, фломастер.

Фізична культура на повітрі 

Комплекс ЗРВ "З гімнастичною палицею"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"

Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифра­ми 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)

3. Гра «Знайди цифру».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Жучки сонечки».

6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифра­ми 1, 2, 3)

7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)

 8. Підсумок заняття.