Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"
Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.
Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)
3. Гра «Знайди цифру».
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Жучки сонечки».
6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифрами 1, 2, 3)
7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар