вівторок, 1 листопада 2022 р.

 Поради батькам "Як правильно читати казку"

 Дидактична гра "Де чий будиночок?"


Інтренет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=hVKgphsyduo

СХД

Тема: "Будиночок з паперу"

Мета: продовжувати вчити дітей складати аркуш паперу, з'єднуючи його сторони й кути;чітко згладжувати згини. Розвивати творчі здібності, окомір, уяву, мілку моторику пальців рук. Виховувати самостійність і активність, терпіння.

Обладнання: кольоровий папір, фломастер.

Фізична культура на повітрі 

Комплекс ЗРВ "З гімнастичною палицею"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"

Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифра­ми 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)

3. Гра «Знайди цифру».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Жучки сонечки».

6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифра­ми 1, 2, 3)

7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)

 8. Підсумок заняття.