Дидактична гра "Де чий будиночок?"
вівторок, 1 листопада 2022 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"
Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.
Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)
3. Гра «Знайди цифру».
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Жучки сонечки».
6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифрами 1, 2, 3)
7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)
8. Підсумок заняття.
понеділок, 31 жовтня 2022 р.
Конструювання
Тема: "Багатоповерхівка" (конструктор LEGO)
Мета: вчити дітей споруджувати високі споруди з перекриттями, за зразком, закріпити назву будівельного матеріалу, визначати, з яких деталей зроблені окремі частини споруди, в якій послідовності її виконувати, познайомити з поняттям «фундамент». Викликати інтерес та повагу до праці будівельника. Розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, мислення, уважність. Виховувати наполегливість, доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання: конструктор LEGO.