Фізична культура на повітрі
Комплекс ЗРВ "З гімнастичною палицею"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"
Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.
Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)
3. Гра «Знайди цифру».
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Жучки сонечки».
6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифрами 1, 2, 3)
7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)
8. Підсумок заняття.
Конструювання
Тема: "Багатоповерхівка" (конструктор LEGO)
Мета: вчити дітей споруджувати високі споруди з перекриттями, за зразком, закріпити назву будівельного матеріалу, визначати, з яких деталей зроблені окремі частини споруди, в якій послідовності її виконувати, познайомити з поняттям «фундамент». Викликати інтерес та повагу до праці будівельника. Розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, мислення, уважність. Виховувати наполегливість, доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання: конструктор LEGO.
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Дім, в якому я живу"
Програмовий зміст: учити дітей малювати будинок, використовуючи різні лінії (вертикальні, горизонтальні), правильно передавати відносні розміри;розміщувати його на всьому аркуші паперу. Розвивати самостійність, охайність у роботі. Виховувати бажання малювати.
Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби на вибір дитини, пензлик, серветки, стаканчик з водою.