вівторок, 1 листопада 2022 р.

Фізична культура на повітрі 

Комплекс ЗРВ "З гімнастичною палицею"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування в просторі"

Програмовий зміст: продовжувати навчати кількісної й порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифра­ми 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета в ряді інших; закріпити поняття «на», «під», «між». Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

2. Вправа «Не помились» (кількісної й порядкової лічби в межах 3)

3. Гра «Знайди цифру».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Жучки сонечки».

6. Гра "Посади жучків сонечок на квітку" (співвідношення кількісті предметів із цифра­ми 1, 2, 3)

7. Вправа "Знайди жучків сонечок" (поняття «на», «під», «між»)

 8. Підсумок заняття.

понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Руханка "У оленя є свій дім"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=uNdHw_ziaBg

 Мультфільм "Що в кімнаті?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=jduM3SPOrB4

Конструювання

Тема: "Багатоповерхівка" (конструктор LEGO)

Мета: вчити дітей споруджувати високі споруди з перекриттями, за зразком, закріпити назву будівельного матеріалу, визначати, з яких деталей зроблені окремі частини споруди, в якій послідовності її виконувати, познайомити з поняттям «фундамент». Викликати інтерес та повагу до праці будівельника. Розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, мислення, уважність. Виховувати наполегливість, доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання: конструктор LEGO.

Піший перехід  до осіннього квітничка

Мета: вчити пізнавати рослини, які ростуть в осінньому квітнику, впізнавати за зовнішним виглядом (листя, квіти). Закріплювати знання про квіти - чорнобривці,  хризантеми; збагачувати словник дитини; виховувати інтерес до пізтнання природи.


Художньо - продуктивне образотворення (малювання) 

Тема: "Дім, в якому я живу"

Програмовий зміст: учити дітей малювати будинок, використовуючи різні лінії (вертикальні, горизонтальні), правильно передавати відносні розміри;розміщувати його на всьому аркуші паперу. Розвивати самостійність, охайність у роботі. Виховувати бажання малювати.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби на вибір дитини, пензлик, серветки, стаканчик з водою.