Дидактична гра "Яка Україна?"
вівторок, 18 жовтня 2022 р.
СХД
Тема: "Янгол-мотанка"
Мета: вчити дітей вирізати ножицями клаптики тканини, попередньо склавши її по діагоналі, правильно тримати ножиці і правильно діяти ними; перев'язувати мотанку ниткою, роблячи їй крила. Спонукати дітей самостійно виготовляти янгола-мотанку. Розвивати творчість дітей, уяву, дрібну моторику рук. Виховувати увагу, акуратність, почуття радості від виконаної роботи, патріотизм.
Обладнання: клаптики тканини синього та жовтого кольорів, нитка, паперова серветка, ножиці.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім"
Програмовий зміст: формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; виховувати спостережливість.
Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, надворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометричних фігур ( квадрат, трикутник, круг).
Структура заняття
1. Психогімнастика.
2. Гра «Що спочатку, що потім»(частини доби).
3. Гра «Колобок»
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Склади казку»
6. Підсумок заняття.
понеділок, 17 жовтня 2022 р.
Конструювання
Тема: «Віночок-оберіг з соняхів (папір)»
Мета: вчити самостійно виконувати роботу за зразком, вправляти дітей робити нескладні композиції з вирізаних квітів, листочків; удосконалити вміння вирізати квіти за шаблоном, дотримуючись техніки безпеки у роботі з ножицями. Розвивати моторику рук, пальців; розвивати уяву, творчі здібності, акуратність в роботі. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання: картон для основи, стрічка, папір жовтий (пелюстки соняхів), чорний (серединки соняхів), зелений (листочки), клей, ножиці, шаблони (квітки соняха, кружечка серединки, листочка), серветка.
Піший перехід до калини
Мета: познайомити дітей з народним символом – калиною, із символічним значенням калини в українській народній творчості та національних традиціях; узагальнити і розширити знання дітей про народний символ України – калину, читаючи легенду; розвивати пізнавальний інтерес до обрядів, звичаїв Батьківщини, вміння спостерігати і бачити прекрасне в навколишньому; виховувати цікавість до народної творчості, любов до рідної країни; допомогти дитині усвідомити свою приналежність до рідного народу, його історії, культури, традицій.