Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім"
Програмовий зміст: формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; виховувати спостережливість.
Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, надворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометричних фігур ( квадрат, трикутник, круг).
Структура заняття
1. Психогімнастика.
2. Гра «Що спочатку, що потім»(частини доби).
3. Гра «Колобок»
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Склади казку»
6. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар