вівторок, 18 жовтня 2022 р.

СХД

Тема: "Янгол-мотанка"

Мета: вчити дітей вирізати ножицями клаптики тканини, попередньо склавши її по діагоналі, правильно тримати ножиці і правильно діяти ними; перев'язувати мотанку ниткою, роблячи їй крила. Спонукати дітей самостійно виготовляти янгола-мотанку. Розвивати творчість дітей, уяву, дрібну моторику рук. Виховувати увагу, акуратність, почуття радості від виконаної роботи, патріотизм.

Обладнання: клаптики тканини синього та жовтого кольорів, нитка, паперова серветка, ножиці.

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "З обручем"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім"

Програмовий зміст:  формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геомет­ричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; ви­ховувати спостережливість.

Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, на­дворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометрич­них фігур ( квадрат,  трикутник,  круг).

Структура  заняття

1. Психогімнастика.

2. Гра «Що спочатку, що потім»(частини доби).

3. Гра «Колобок»

4.  Фізкультхвилинка.

5. Гра «Склади казку»

6. Підсумок заняття.

понеділок, 17 жовтня 2022 р.

Конструювання  

Тема: «Віночок-оберіг з соняхів (папір)»

Мета: вчити самостійно виконувати  роботу за зразком, вправляти дітей робити нескладні композиції з вирізаних квітів, листочків; удосконалити вміння вирізати квіти за шаблоном, дотримуючись техніки безпеки у роботі з ножицями. Розвивати моторику рук, пальців; розвивати  уяву, творчі здібності, акуратність в роботі. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання: картон для основи, стрічка, папір жовтий (пелюстки соняхів), чорний (серединки соняхів),  зелений (листочки), клей, ножиці, шаблони (квітки соняха, кружечка серединки, листочка), серветка.

 Казка про Україну


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=P7TnB2679cE

Піший перехід до калини

Мета: познайомити дітей з народним символом – калиною, із символічним значенням калини в українській народній творчості та національних традиціях; узагальнити і розширити знання дітей про народний символ України – калину, читаючи легенду; розвивати пізнавальний інтерес до обрядів, звичаїв Батьківщини, вміння спостерігати і бачити прекрасне в навколишньому; виховувати цікавість до народної творчості, любов до рідної країни; допомогти дитині усвідомити свою приналежність до рідного народу, його історії, культури, традицій.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Калина"

Програмовий зміст: продовжувати формувати знання дітей про Батьківщину, збагачувати знання про народний, рослинний символ - калину;показати її красу, розмаїття її зображення в народній творчості; учити розуміти та поважати народні традиції, пов'язані з калиною; активізувати техніку малювання кетягів калини за допомогою тичка;розвивати мислення, здорове сприйняття. Виховувати почуття приналежності до свого народу, любов і повагу до традицій  та звичаїв рідного краю.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, серветки, стаканчик з водичкою, паперові серветки, тичок.