вівторок, 18 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім"

Програмовий зміст:  формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геомет­ричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; ви­ховувати спостережливість.

Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, на­дворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометрич­них фігур ( квадрат,  трикутник,  круг).

Структура  заняття

1. Психогімнастика.

2. Гра «Що спочатку, що потім»(частини доби).

3. Гра «Колобок»

4.  Фізкультхвилинка.

5. Гра «Склади казку»

6. Підсумок заняття.

понеділок, 17 жовтня 2022 р.

Конструювання  

Тема: «Віночок-оберіг з соняхів (папір)»

Мета: вчити самостійно виконувати  роботу за зразком, вправляти дітей робити нескладні композиції з вирізаних квітів, листочків; удосконалити вміння вирізати квіти за шаблоном, дотримуючись техніки безпеки у роботі з ножицями. Розвивати моторику рук, пальців; розвивати  уяву, творчі здібності, акуратність в роботі. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання: картон для основи, стрічка, папір жовтий (пелюстки соняхів), чорний (серединки соняхів),  зелений (листочки), клей, ножиці, шаблони (квітки соняха, кружечка серединки, листочка), серветка.

 Казка про Україну


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=P7TnB2679cE

Піший перехід до калини

Мета: познайомити дітей з народним символом – калиною, із символічним значенням калини в українській народній творчості та національних традиціях; узагальнити і розширити знання дітей про народний символ України – калину, читаючи легенду; розвивати пізнавальний інтерес до обрядів, звичаїв Батьківщини, вміння спостерігати і бачити прекрасне в навколишньому; виховувати цікавість до народної творчості, любов до рідної країни; допомогти дитині усвідомити свою приналежність до рідного народу, його історії, культури, традицій.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Калина"

Програмовий зміст: продовжувати формувати знання дітей про Батьківщину, збагачувати знання про народний, рослинний символ - калину;показати її красу, розмаїття її зображення в народній творчості; учити розуміти та поважати народні традиції, пов'язані з калиною; активізувати техніку малювання кетягів калини за допомогою тичка;розвивати мислення, здорове сприйняття. Виховувати почуття приналежності до свого народу, любов і повагу до традицій  та звичаїв рідного краю.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, серветки, стаканчик з водичкою, паперові серветки, тичок.

Ознайомлення із соціумом

Тема" Ми діти - козацького роду"

Програмовий зміст: ознайомити дітей з історією виникнення козацтва; розширити та поглибити знання дітей про Запорізьку Січ, козаків, їх побут, звичаї, традиції; розвивати інтерес до історії України, гордість за своїх предків; виховувати у дітей шанобливе ставлення до запорізьких козаків, спонукати до наслідування їх кращих рис.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розгляд ілюстрацій. Вірш про козаків

3. Розповідь вихователя про козаків

4. Фізкультхвилинка

5. Презентація. Бесіда за змістом.

6. Підсумок.