середа, 12 жовтня 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Прокочування м'яча між предметами. Ходьба по гімнастичній лаві"

Завдання: навчати прокочувати м'яч між предметами; повторити ходьбу звичайним кроком, на носках і з високим підніманням колін; вправляти у ходьбі по гімнастичній лаві; розвивати уважність та зосередженість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.

Інвентар: м'яч, м'ячі з паперу, гімнастична лава.

Розвиток мовлення

Тема: "Дарунки осені"

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про характерні ознаки осені; ознайомити з різними значеннями багатозначних слів; збагачувати мовлення дітей однокоріневими словами; стимулювати вживання речень з однорідними членами; дати уявлення про звукову сторону слова називати характерні ознаки овочів та фруктів, використовуючи набуті раніше природні знання про рослини, добирати прикметники; розвивати фонематичний слух; удосконалювати звуковимову; виховувати посидючисть, уміння слухати, пізнавальний інтерес до природи.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Привітання.

2. Обмін інформацією про осінь. Гра-імпровізація  "Звуки осені".

3. Дидактична вправа "Який, яка,  яке?"

4. Мовленнєва гра "Що за овоч?"

5. Фізкультхвилинка.

6. Дидактична гра "Назви садок"

7. Гра "Назви слова-родичі"

8. Підсумок.

вівторок, 11 жовтня 2022 р.

 Пізнавальне відео "Електрично - фантастично"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=mGAcslmgyOo

 Пам'ятка для батьків "Безпека в побуті"

Дидактична гра "Знайди пару"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=k5H3HYeXNpA&t=5s

СХД

Тема: "Вироби з листя"

Мета: продовжувати вчити дітей створювати прості композиції з сухого листя, перетворюючи їх в сюжети з улюблених казок. Розвивати творчі здібності, уяву, фантазію. Виховувати охайність у роботі.

Обладнання: підготовлений природний матеріал (сухе листя різних кольорів), клей, пензлик, серветки, ножиці, фломастер,клейонка.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема. Величина предметів: порівняння за розміром. Кількісна лічба

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною (великий, маленький, довгий, корткий); формувати уявлення про понят­тя «порівну»; вправляти в кількісній лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять, уяву, мислення; виховувати уважність.

Матеріали: червона й синя смужки,  їжачок й ведмедик; три великі м’ячі, три ма­ленькі; картка для вправи «Продовж ряд»;  картки із зображенням двох кругів, два маленькі метелики, два великі мете­лики.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Психогімнастика.

2. До їжачка прийшов в гості ведмедик

3. Гра "Порівняй стрічки" (за довжиою)

4. Гра «М'ячі» (визначення кольору та величини)

5. Вправа «Продовж ряд».

6. Фізкультхвилинка.

7. Гра «Розклади метеликів»

8. Гра "Порахуй скільки"

9. Підсумок заняття.