Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема. Величина предметів: порівняння за розміром. Кількісна лічба
Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною (великий, маленький, довгий, корткий); формувати уявлення про поняття «порівну»; вправляти в кількісній лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять, уяву, мислення; виховувати уважність.
Матеріали: червона й синя смужки, їжачок й ведмедик; три великі м’ячі, три маленькі; картка для вправи «Продовж ряд»; картки із зображенням двох кругів, два маленькі метелики, два великі метелики.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Психогімнастика.
2. До їжачка прийшов в гості ведмедик
3. Гра "Порівняй стрічки" (за довжиою)
4. Гра «М'ячі» (визначення кольору та величини)
5. Вправа «Продовж ряд».
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра «Розклади метеликів»
8. Гра "Порахуй скільки"
9. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар