Пам'ятка для батьків "Безпека в побуті"
СХД
Тема: "Вироби з листя"
Мета: продовжувати вчити дітей створювати прості композиції з сухого листя, перетворюючи їх в сюжети з улюблених казок. Розвивати творчі здібності, уяву, фантазію. Виховувати охайність у роботі.
Обладнання: підготовлений природний матеріал (сухе листя різних кольорів), клей, пензлик, серветки, ножиці, фломастер,клейонка.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема. Величина предметів: порівняння за розміром. Кількісна лічба
Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною (великий, маленький, довгий, корткий); формувати уявлення про поняття «порівну»; вправляти в кількісній лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять, уяву, мислення; виховувати уважність.
Матеріали: червона й синя смужки, їжачок й ведмедик; три великі м’ячі, три маленькі; картка для вправи «Продовж ряд»; картки із зображенням двох кругів, два маленькі метелики, два великі метелики.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Психогімнастика.
2. До їжачка прийшов в гості ведмедик
3. Гра "Порівняй стрічки" (за довжиою)
4. Гра «М'ячі» (визначення кольору та величини)
5. Вправа «Продовж ряд».
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра «Розклади метеликів»
8. Гра "Порахуй скільки"
9. Підсумок заняття.
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Осінь"(нетрадиційне малювання ватними паличками)
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей створювати відбитки ватними паличками; вчити розміщувати відбитки на аркуші паперу; правильно та акуратно використовувати фарби, створювати зображення за допомогою цяток;розвивати спостережливість, творчі здібності, стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю ;виховувати любов до довкілля та почуття прекрасного.
Обладнання: альбомний аркуш із зображенням стовбура дерева, ватні палички + канцелярські резинка, гуаш, стаканчик з водою,тарілочка для фарб.
Конструювання (за зразком) з природного матеріалу.
Тема: "Їжачок"
Мета: вчити дітей робити нескладні композиції з природного матеріалу; бачити образ в природному матеріалі, використовувати для з'єднування між собою, частин деталей, пластилін. Розвивати дрібну моторику рук, уяву; робити поробки акуратними і стійкими. Виховувати посидючість.