понеділок, 10 жовтня 2022 р.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Свято врожаю"

Програмовий зміст: вчити дітей бачити красу рідного краю, ознайомити їх із традиціями українського народу (зокрема українськими національними стравами); виховувати повагу до праці, до найдорожчого, що є в людини — хліба, формувати естетичне сприйняття  природи та бережливе ставлення до результатів людської праці, виховувати риси дбайливого господаря; розвивати екологічну свідомість як основу для формування екологічного мислення та культури поведінки у довкіллі.

Структура заняття

1. Вірш М. Познанської "Осінь, наша осінь"

2. Загадка про хліб. "Хліб - усьому голова"

3. Загадка про борщ. Дидактична вправа "Зваримо борщ".

4 Фізкультхвилинка

5. Загадка про вареник. Дидактична вправа "з чим вареники?".

6. Дидактична вправа "Зваримо компот". Про узвар. 

7. Підсумок.

пʼятниця, 7 жовтня 2022 р.

 Чистомовки про осінь

 Мультфільм "Фіксики - Вогнегасник"


ЦУПЖ

Тема: "Пригоди на фермі" 

Мета: формувати уявлення вихованців про поняттям «ферма», а також тварин, які проживають на фермі; закріплювати знання дітей про свійські тварини (порося, корова, кури, бджоли), поглибити  уявлення про спосіб життя та харчування свійських тварин, про корисні продукти які виробляють; поповнити словниковий запас новими словами відповідно до теми; розвивати сенсорні еталони. Виховувати природновідповідну поведінку.

Фізична культура 

Тема: "Ходьба змійкою між предметами"

Завдання: вправляти дітей в різновидах ходьби; навчати ходьби змійкою між предметами; розвивати рівновагу, окомір, спритність; виховувати самостійність і бажання виконувати фізичні вправи.

Інвентар: кубики і шишки.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: Розучування вірша М. Познанської "Півник" (за мнемотаблицею)

Програмовий зміст: продовжувати вчити вчити та розповідати вірш з допомогою мнемотехніки, відповідати на запитання за його змістом;розвивати пам'ять, мовлення, поетичний слух, бажання виразно і чітко читати вірш на пам'ять. Виховувати уважність, спостережливість.

Матеріал: ілюстрації, текст вірша М. Познанської "Півник", мнемотаблиця до вивчення вірша, дидактична гра "Хто де живе".

Структура заняття

1. Організаційний момент (загадки про тварин)

2.  Бесіда відповідно до теми

3. Дидактична гра "Хто де живе"

4. Гімнастика для очей 

5. Читання вірша М. Познанської "Півник"

6. Запитання до вірша

7. Повторне читання вірша

8. Читання вірша за бажанням дітей

9. Підсумок