Літературне + Театральне образотворення
Тема: Розучування вірша М. Познанської "Півник" (за мнемотаблицею)
Програмовий зміст: продовжувати вчити вчити та розповідати вірш з допомогою мнемотехніки, відповідати на запитання за його змістом;розвивати пам'ять, мовлення, поетичний слух, бажання виразно і чітко читати вірш на пам'ять. Виховувати уважність, спостережливість.
Матеріал: ілюстрації, текст вірша М. Познанської "Півник", мнемотаблиця до вивчення вірша, дидактична гра "Хто де живе".
Структура заняття
1. Організаційний момент (загадки про тварин)
2. Бесіда відповідно до теми
3. Дидактична гра "Хто де живе"
4. Гімнастика для очей
5. Читання вірша М. Познанської "Півник"
6. Запитання до вірша
7. Повторне читання вірша
8. Читання вірша за бажанням дітей
9. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар