пʼятниця, 7 жовтня 2022 р.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: Розучування вірша М. Познанської "Півник" (за мнемотаблицею)

Програмовий зміст: продовжувати вчити вчити та розповідати вірш з допомогою мнемотехніки, відповідати на запитання за його змістом;розвивати пам'ять, мовлення, поетичний слух, бажання виразно і чітко читати вірш на пам'ять. Виховувати уважність, спостережливість.

Матеріал: ілюстрації, текст вірша М. Познанської "Півник", мнемотаблиця до вивчення вірша, дидактична гра "Хто де живе".

Структура заняття

1. Організаційний момент (загадки про тварин)

2.  Бесіда відповідно до теми

3. Дидактична гра "Хто де живе"

4. Гімнастика для очей 

5. Читання вірша М. Познанської "Півник"

6. Запитання до вірша

7. Повторне читання вірша

8. Читання вірша за бажанням дітей

9. Підсумок

четвер, 6 жовтня 2022 р.


Добрі поради батькам 
"Які досліди можна продемонструвати дітям на прогулянці"

Дидактична гра "Необхідні речі при пожежі"

 Пізнавальне відео "Домашні тварини"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=6W9C3sye0RM

Дитина у світі природи 

Тема: "У гості до бабусі"

Програмовий зміст: Поглиблювати знання дітей про навколишній світ; знайомити дітей з домашніми тваринами; розширити знання дітей про спосіб життя домашніх тварин; закріпити знання чим харчуються тварини; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до тварин.

Матеріали: ілюстрації домашніх тварин та чим вони харчуються.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Прихід в гості дівчинки Каті.

2. Загадка про кролика. Бесіда про нього.

3. Загадка про корову. Бесіда про неї.

4. Бесіда про собаку.

5. Бесіда про півника.

6. Дидактична гра "Нагодуй тваринку".

7. Підсумок.