середа, 5 жовтня 2022 р.

 Бесіда за відео "Вперед, вогнеборці!"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI

Фізична культура

Тема: "Ходьба з високим підніманням колін. Біг на носках"

Завдання: Повторити ходьбу з високим підніманням колін; навчати бігу на носках; розвивати уважність; виховувати бажання займатися фізкультурою

Розвиток мовлення

Тема: "Ходить гарбуз по городу"

Програмовий зміст: учити дітей складати речення, використовуючи описові розповіді з опорою на схему; активізувати словник дітей словами - назвами овочів; уточнити вживання узагальнюючого слова -овочі; ввести нове слово - городина; закріпити вміння відгадувати загадки, добирати синоніми; розвивати зв'язане мовлення, мислення, увагу, пам'ять; виховувати організованність.

Структура заняття

1.Організаційний момент. Привітання.

2. Презентація.

3. Загадки про городину.

4. Фізкультхвилинка.

5. Опис овочів по опорним схемам.

6. Чистомовка.

7. Підсумок.

вівторок, 4 жовтня 2022 р.

 Пам'ятка з попередження пожежі

СХД

Тема: "Веселі тваринки"(мишка з паперу) 

Мета: продовжувати вчити дітей вирізати смужку паперу складеного навпіл, правильно тримати ножиці і правильно діяти ними;закріпити прийоми акуратного користування папером, клеєм. Розвивати уяву, творчість. Виховувати самостійність і активність.

Обладнання: кольоровий папір,клей, ножиці, фломастер або олівець, невеликий шматочок нитки, намистинки за бажанням.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/i7b6nDavjIk

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "З шишками"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порів­ну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фі­гури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат).

Структура заняття

1. Психогімнастика. Привітання з сонечком

2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)

3. Гра «Равлики і листоки».

4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"

5.Гра «жабенята і латаття» геометричних фігур ( круг, трикутник, квадрат).

6. Підсумок заняття.