Бесіда за відео "Вперед, вогнеборці!"
середа, 5 жовтня 2022 р.
Розвиток мовлення
Тема: "Ходить гарбуз по городу"
Програмовий зміст: учити дітей складати речення, використовуючи описові розповіді з опорою на схему; активізувати словник дітей словами - назвами овочів; уточнити вживання узагальнюючого слова -овочі; ввести нове слово - городина; закріпити вміння відгадувати загадки, добирати синоніми; розвивати зв'язане мовлення, мислення, увагу, пам'ять; виховувати організованність.
Структура заняття
1.Організаційний момент. Привітання.
2. Презентація.
3. Загадки про городину.
4. Фізкультхвилинка.
5. Опис овочів по опорним схемам.
6. Чистомовка.
7. Підсумок.
вівторок, 4 жовтня 2022 р.
СХД
Тема: "Веселі тваринки"(мишка з паперу)
Мета: продовжувати вчити дітей вирізати смужку паперу складеного навпіл, правильно тримати ножиці і правильно діяти ними;закріпити прийоми акуратного користування папером, клеєм. Розвивати уяву, творчість. Виховувати самостійність і активність.
Обладнання: кольоровий папір,клей, ножиці, фломастер або олівець, невеликий шматочок нитки, намистинки за бажанням.
Інтернет-ресурс: https://youtu.be/i7b6nDavjIk
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат).
Структура заняття
1. Психогімнастика. Привітання з сонечком
2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)
3. Гра «Равлики і листоки».
4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"
5.Гра «жабенята і латаття» геометричних фігур ( круг, трикутник, квадрат).
6. Підсумок заняття.