пʼятниця, 30 вересня 2022 р.

Художньо - продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: "Квітка-веселка"

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання  зображення об’єктів навколишнього світу;  продовжувати навчати об’ємної техніки аплікації  з паперу  — прийоми: складання кружечків навпіл, викладання і приклеювання — для отримання об’ємної квітки-веселки; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для наклеювання; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.                     

Матеріал: аркуш білого паперу паперу А4, кольоровий папір, клей, ножиці, пензлик, серветки, клейонка, кришечка, простий та зелений олівці.

 Правила дорожнього руху

ЦУПЖ

Тема: "Їстівні та отруйні ягоди"

Мета: ознайомити дітей із  природними об’єктами рідного краю, зокрема їстивними та отруйними ягодами. Вивчити правила безпечної поведінки в природі. Виховувати допитливість, інтерес до природи. Розвивати увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/m06k5UcNPDY

Фізична культура

Тема: "Ходьба на носках, руки вгору. Перехід через колоду лівим і правим боком"

Завдання: Продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби на носках; вправляти у ходьбі через колоду лівим і правим боком; розвивати силу, спритність, увагу, рівновагу; виховувати бажання займатися фізкультурою, піклуватися про своє здоров'я.

Літературне +Театральне образотворення

Тема: Вивчення вірша П. Воронько "Їжачок-хитрячок"

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури ;формувати вміння дітей уважно слухати і розуміти віршовані твори, чітко і виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок(мнемотехніка), вміння працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції, активізувати мову дітей словами:шпички, піджачок, рід. Розвивати уяву, пам'ять. Виховувати бажання слухати художні твори.

Матеріал: загадка, мнемотаблиця до вірша П.Воронько" Їжачок - хитрячок", ілюстрації їжачка.

Структура заняття

1. Організаційний момент (загадка про їжачка).

2. Бесіда відповідно темі.

3. Гра "Що їсть їжачок?"

4. Виразне читання вірша.

5. Повторне читання вірша за таблицею.

6. Запитання,пояснення слів (шпички, піджачок, рід).

7. Повторення вірша за вихователем.

8. Читання вірша за бажанням дітей.

9. Підсумок.