пʼятниця, 30 вересня 2022 р.

Літературне +Театральне образотворення

Тема: Вивчення вірша П. Воронько "Їжачок-хитрячок"

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури ;формувати вміння дітей уважно слухати і розуміти віршовані твори, чітко і виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок(мнемотехніка), вміння працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції, активізувати мову дітей словами:шпички, піджачок, рід. Розвивати уяву, пам'ять. Виховувати бажання слухати художні твори.

Матеріал: загадка, мнемотаблиця до вірша П.Воронько" Їжачок - хитрячок", ілюстрації їжачка.

Структура заняття

1. Організаційний момент (загадка про їжачка).

2. Бесіда відповідно темі.

3. Гра "Що їсть їжачок?"

4. Виразне читання вірша.

5. Повторне читання вірша за таблицею.

6. Запитання,пояснення слів (шпички, піджачок, рід).

7. Повторення вірша за вихователем.

8. Читання вірша за бажанням дітей.

9. Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар