Інформація для батьків "Золота осінь"
середа, 28 вересня 2022 р.
Фізична культура
Тема: "Метання предметів у горизонтальну ціль. Ходьба між шишками"
Завдання: продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби між предметами; вправляти у метанні предметів у горизонтальну ціль; розвивати силу, окомір, рівновагу та бажання займатися фізкультурою.
Інвентар: 6 шишок, обруч.
Розвиток мовлення.
Тема: "Зріють фрукти у саду"
Програмовий зміст: поглибити та уточнити знання дітей ппо фрукти, які дозрівають восини; вчити добирати та називати слова - ознаки, що характеризують той чи інший фрукт; закріпити знання про фрукти, що ростуть в садах рідного краю; розвивати вміння утворювати відносні прикметники (яблучне повидло тощо); поповнювати словниковий запас дітей, уточнити в активному словнику назви фруктів та їх основні ознаки, логічне мислення при відгадуванні загадок; виховувати культуру спілкування.
Структура заняття
1. Привітання. Подорож у фруктову країну.
2. Загадка про яблуко. Бесіда про яблуню.
3. Загадка про грушу. Бесіда про грушу.
4. Загадка про сливу. Бесіда.
5 Дидактична гра "Фруктові страви".
6. Підсумок.
вівторок, 27 вересня 2022 р.
СХД
Тема: "Осіннє дерево"
Мета: уточнити і систематизувати уявлення дітей про ознаки осені;ознайомити з технікою зображення-обривна аплікація; вчити створювати осінній пейзаж за допомогою клаптиків кольорового паперу;привчати до акуратності у роботі з клеєм; формувати інтерес до мистецтва, творчої фантазії;розвивати творче мислення, пам'ять, увагу, уяву, дрібну моторику кистей рук. Виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.
Матеріал: аркуш паперу А4 з готовим стовбуром дерева, клей, пензлики, серветки, клейонку, кольоровий папір.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»
Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.
Матеріали: презентація; картки із зображенням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.
3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»
4. Розгляд картинок "Частини доби"
5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.
6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).
7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)
8. Підсумок