Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»
Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.
Матеріали: презентація; картки із зображенням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.
3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»
4. Розгляд картинок "Частини доби"
5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.
6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).
7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)
8. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар