середа, 28 вересня 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Метання предметів у горизонтальну ціль. Ходьба між шишками"

Завдання: продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби між предметами; вправляти у метанні предметів у горизонтальну ціль; розвивати силу, окомір, рівновагу та бажання займатися фізкультурою.

Інвентар: 6 шишок, обруч.

Розвиток мовлення. 

Тема: "Зріють фрукти у саду"

Програмовий зміст: поглибити та уточнити знання дітей ппо фрукти, які дозрівають восини; вчити добирати та називати слова - ознаки, що характеризують той чи інший фрукт; закріпити  знання про фрукти, що ростуть в садах рідного краю; розвивати вміння утворювати відносні прикметники (яблучне повидло тощо); поповнювати словниковий запас дітей, уточнити в активному словнику назви фруктів та їх основні ознаки, логічне мислення при відгадуванні загадок; виховувати культуру спілкування.

Структура заняття

1. Привітання. Подорож у фруктову країну.

2. Загадка про яблуко. Бесіда про яблуню.

3. Загадка про грушу. Бесіда про грушу.

4. Загадка про сливу. Бесіда.

5 Дидактична гра "Фруктові страви".

6. Підсумок.

вівторок, 27 вересня 2022 р.

 Казка про правила дорожнього руху


 Інформаційний лист "Дорогою в дитсадок"

СХД

Тема: "Осіннє дерево"

Мета: уточнити і систематизувати уявлення дітей про ознаки осені;ознайомити з технікою зображення-обривна аплікація; вчити створювати осінній пейзаж за допомогою клаптиків кольорового паперу;привчати до акуратності у роботі з клеєм; формувати інтерес до мистецтва, творчої фантазії;розвивати творче мислення, пам'ять, увагу, уяву, дрібну моторику кистей рук. Виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.

Матеріал: аркуш паперу А4 з готовим стовбуром дерева, клей, пензлики, серветки, клейонку, кольоровий папір.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»

Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.

Матеріали: презентація; картки із зобра­женням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини

Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"

2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.

3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»

4. Розгляд картинок "Частини доби"

5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.

6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).

7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)

8. Підсумок