Інформаційний лист "Дорогою в дитсадок"
СХД
Тема: "Осіннє дерево"
Мета: уточнити і систематизувати уявлення дітей про ознаки осені;ознайомити з технікою зображення-обривна аплікація; вчити створювати осінній пейзаж за допомогою клаптиків кольорового паперу;привчати до акуратності у роботі з клеєм; формувати інтерес до мистецтва, творчої фантазії;розвивати творче мислення, пам'ять, увагу, уяву, дрібну моторику кистей рук. Виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.
Матеріал: аркуш паперу А4 з готовим стовбуром дерева, клей, пензлики, серветки, клейонку, кольоровий папір.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»
Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.
Матеріали: презентація; картки із зображенням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.
3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»
4. Розгляд картинок "Частини доби"
5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.
6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).
7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)
8. Підсумок
Конструювання
Тема: "Яблуко" (папір)
Мета: викликати у дітей бажання працювати з папером; вчити робити об'ємні яблучка зі смужок, самостійно нарізати смужки, складати смужки аркуша паперу навпіл, з'єднувати спочатку серединки смужки, в центрі, а потім краї і склеювати їх, вправляти в умінні охайно працювати з клеєм; вирізати та приклеювати необхідні деталі (листочки, хвостик). Продовжувати вчити самостійно виконувати готову роботу за зразком. Розвивати творчі здібності, уяву, мислення, дрібну моторику рук, акуратність в роботі. Виховувати бажання доводити розпочату справу до кінця.
Матеріал: папір, клей, ножиці, олівці або фломастери.
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Осінні гостинці"
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про овочі, фрукти, їх користь для здоров'я людини; розвивати вміння об' єднувати предмети за спільною ознакою ;формувати вміння співвідносити навколишні предмети з геометричними фігурами, вправляти в малюванні округлих та трикутних форм; продовжувати вчити працювати пензликом та доглядати його. Розвивати уяву, увагу, пам' ять, наочне мислення. Виховувати самостійність, охайність у роботі.
Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки, ілюстрації білочки та їжачка.
Бесіда-розмірковування
Тема: "Буду чистим та охайним"
Мета: закріпити знання про засоби особистої гігієни, розмірковувати над потребою дотримуватись елементарних правил гігієни, формувати у вихованців усвідомлення того, що чистота є однією з умов збереження та зміцнення здоров'я. Розвивати світогляд вихованців, уміння розмірковувати та робити висновки; виховувати охайність, бажання дотримуватися правил особистої гігієни.
Структура бесіди
1. Привітання.
2. Міні-презентація "Маша і мило".
3. Бесіда за змістом.
4. Хвилинка здоров'я "Що я роблю, щоб бути здоровим".
5. Правила здоров'я.
6. Підсумок.