середа, 14 вересня 2022 р.

Розвиток мовлення

Тема: "Іграшки в дитячому садку"

Програмовий зміст: формувати вміння дітей описувати іграшки (за зразком вихователя); вправляти у визначенні звука у слові; утворювати присвійні прикметники; розширювати та активізувати словниковий запас; розвивати граматичну правильність мовлення; увагу; виховувати бажання берегти іграшки.

Структура заняття

1. Привітання

2. Загадка про іграшки

3. Вправа "Моя улюблена іграшка" (опис)

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична гра "Допоможемо Незнайку"

6. Вірш Н. Карпенко "Іграшка"

7. Підсумок

вівторок, 13 вересня 2022 р.

 Добрі поради батькам 

"Вдома і в садку за розпорядком я живу"

СХД

Тема: "Літачок"

Мета: навчити дітей складати літачок з паперу, загинаючи краї листка до середини і згинаючи їх; виконувати свою роботу акуратно, доводячи справу до кінця. Розвивати уяву, мілку моторику рук, уважність, естетичний смак. Виховувати працьовитість.

Матеріал: аркуш паперу А4.

Інтернет-ресурс: https://youtu.be/zO6rogsrAQI

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити понят­тя «один», «багато» способом порівняння двох множин; розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя; інтерес до занять із математики.

Матеріали: демонстраційний; дві смужки: чер­вона — вгорі, синя — внизу; їжачок, кошик з яблуками, яблука червоні, зелені, відео: руханка "Танцюючий їжачок"

                                                           Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"

2. Мандрівка до лісу. Бесіда про ліс: правила поведінки в лісі, про сезонні зміні.

3. Зустріч з їжачком. Гра «Доріжки» (орієнтування в просторі: вгорі, внизу).

4. Фізкультхвилинка. Руханка "Танцюючий їжачок".

5. Гра "Яблучка на доріжці" ( закріплення угорі, внизу)

6. Гра "Одне, багато" (закріплення понят­тя «один», «багато»).

7. Підсумок заняття.

- З ким ми сьогодні познайомилися?

- Що було в їжачка в кошику?

- Що розкладав їжачок на доріжки?

понеділок, 12 вересня 2022 р.

Конструювання з лічильних паличок за зразком

Програмовий зміст: вчити дітей за зразком викладати, конструювати образ предмета. Розвивати дрібну моторику пальців рук, творчу уяву, самостійність, охайність.

Обладнання: предметні картинки, лічильні палички.

Інтернет-ресурс: https://youtu.be/ozVsNJT-lqA

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Повітряні кульки"

Програмовий зміст: ознайомити дітей з предметами овальної форми;учити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми, відтворювати колір предмета;закріплювати навички зафарбовування; вправляти у проведенні вертикальних ліній олівцем; розвивати творчу уяву, пам'ять, мислення, зв' язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати самостійність, акуратність.

Матеріал: повітряні кульки круглої та овальної форми, олівці, папір формату А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки.

Ознайомлення із соціумом. 

Тема: "У дитсадочку друзів маю"

Програмовий зміст: продовжувати формувати позитивні уявлення дітей про садочок. Учити дітей знаходити схожість та відмінність між собою та іншими людьми. Розширювати світогляд дошкільнят щодо поняття - дру, дружба. Розвивати мислення, мовлення, дружні стосунки дітей. Виховувати  повагу і любов до себе та ближніх.

Структура заняття

1. Вітання

2. Бесіда-роздум на тему "Друг- це скарб"

3. Читання оповідання М. Пляцковського "Урок дружби"

 Розгляд ілюстрацій.

4. Фізкультхвилинка

5. Вправа "Навпаки"

6. Підсумок